i can only have a guy like you in my dreams!..

rubriken säger mycke..
men  vad gör ni då alla fina?
jag sitter hemma o tänker på en massa som hänt o som kommer o hända.. vad kommer framtiden komma med, eller kommer man ens finnas i den?
just nu gör det så jävla ont i hjärtat.. så ibland känns det som att jag bara går i bitar o får nån hjärtatack helt plötsligt utan att nån kommer märka det.
det är som sakt, "yeah i'm smiling but inside i'm dying" livet leker..
ska nog börja äta nått sen hitta på nått annat,
btw musiken är fett bra föreslår o lyssna orden också gosh man bara önskar att nån kille skulle älska en så som dem sunger fast helst när man inte är tsm me nån, nå dem har många söta ord i sina låtar
men iaf här har ni "one diretion - i wish"



Someday someone will walk into your life and make you realize why it never worked out with anyone else.

asså mina dagar ser väldigt tråkiga ut jag sitter hemma framför datan och gör ingenting.. livet suger.. i alla fall när ingen är i byn och när man själv inte är i stan, måste jag verkligen klara mig ännu en vecka?
och så har jag fett ont i röven efter att sutit på golvet typ 3 h på raken, för er som är intreserad av att veta det..men nu ska börja fixa min twitter.. som jag skaffade just då, vi hörs senare om jag har nåt vetigare o skriva om annars väntar jag om inte det blir ett måste o skriva, som det blev nu även fast det egentligen inte fanns nå vettigt..
men nu.. heilutan kusipäille baibaibai..
o till er fina då hejs! :love:

i thought u were different, but ur just like the others.

jah då kan man ju blogga lite, :D
pappa o halvmor stoppade ju pengar till mobilen så då blir det ett happyface o ett tack till dem då!! :)
vad annars?
jag sitter i mitt rum o tråkar. typ smått surt humör..ibland blir man bara så less på vissa.
nå sen annars är det ju helt fint också fint väder ute, snart blir det o grilla oså, så mitt humör just nu måste ju vara där mitt emellan sådär alltså!!

andra funderingar jag just nu har är då vad jag ska hitta på näst, finns liksom inget o göra här borta.. men jag bloggar mer senare måste städa.. så mamma slutar gnälla så jävla mycke

tänkte slänga in en bild på mig o ray då vi hörs hade så bra :*






let's start weekend

här sitter man i skolan o väntar på bussen med matilda kom just från ungdomsmotagningen och nu är det ju bara chilla tills man kommer hem.
hhmm vad annat. ska väll chilla hemma o under helgen blir det nog och träna chilla o mer vetja inte.. asså just nu suger mitt inlägg så tänker faktiskt inte skriva så mycke, men hoppas ni har det bra under helgen o vi hörs sen då säkert nästa vecka.. om inte före, hade så bra hejjs!! :D

Love is a friendship set on fire!

HejHej människor, dagens planer ser ut så här då

-Buss hem
-chilla ett tag
-med Fanny o Ray ut o träna + en promenad.
sen vet jag inte mer

men nu sitter vi då o väntar på bussen, o bara chillar. sen funderar jag på hur jag ska göra, för det är nämnligen så, att jag typ aldrig riktigt kommit över en person, men vet att kommer inte bli nå mer nått me han.. känns bara för jävligt ibland.. o just nu vet jag inte om jag ångrar mig eller inte, för på ett sätt inte efter allt man gjorde oså.. men på annat sätt kanske joo för nu är det bara svårare o komma över honnom.. äsch det suger o gilla nån så mycke men ni skulle ju kunna ge mig nå råd.
liksom går inte o tänka på andra heller.. fast på nått sätt önskar jag att det blivit mer av allt.. som hänt förr..ääh nu är det väll bara min hjärta jag ska lyssna på den verkade ju o tala till mig nyss också när allt de där kom rakt från hjärtat.. ääh.. kännslor kommer o går. ska försöka leva med ett krossat hjärta ännu en stund.. men nu undrar jag även hur fan kom jag in i det här.. 
nu skiter vi i det, funderar på annat..
ööhmm.. 
dåligt uppdatering i bloggen denna vecka..

joo varför det är så är att jag är nämnligen hos mamma o då går det inte o blogga så mycke men försöker under dagarna i skolan oså.. men varannan vecka är jag ju då hos pappa då brukar de funka lite bättre.. hmm vad annat. jaa
imån ska man ta den dära livmoderscancer sprutan eller vad det nu hetter och säger bara usch vill inte.. nå men ett måste är ett måste.. men nu tar jag mig o lägger ner skrivandet o hittar på nått nytt till bloggen, så tar vi o hörs sen då typ imån eller nästa vecka så fort jag kan o har tid!!




första träningen

då var det första träningen inspelat med Ray, och annars helt lyckad förutom att han inte riktigt kan taktiken, men lite bättre än första gången då.. klippet skulle komma ut redan igår, men han liksom inte blogga. men nöj er med den idag!!


another reason why i hate books!!











Got it? :D

Some things gotta get loud, Cause i'm dying just to know your name, and i need you here with me now, cause you've got that one thing!!

Nu har man insett faktan!! svag som fan för sånna killar som Zayn Malik då
menar, bruna fett snygga ögon, mörkt hår o fin färg på huden seriöst jag dör!!!
så jävla snyggt asså! svag, svag asdasd galet svag för sånna grrraauh!! 

jåå gud inte alls galen nejnej btw harry styles han är också grauh!! :D
:love: :love: :love:


She can fuck u good, but i can fuck u betta..

jah då är man färdig med designen o ja nu sitter man hemma o chillar :)
o dunkar musik.. känner ju mig inte riktigt frisk ännu men  att kan iaf va uppe.. just nu är annars är väll allt helt okej.. mina funderingar just nu är, o dra till en stor stad bort från den hära skit stället iaf, fan ingen ide o bo här, så är de bara, finns för mycke dåligheter. säger bara tummen ner!! :thumbdown:
nå jåå sen då vad annat äh tror stoppar in en bildbomb här på saker o ting jag måste nån gång göra!!
jah hade så bra ni då!!






sen då before i die..





A BEST FRIEND is like a four leaf clover, 
HARD TO FIND and LUCKY TO HAVE.

Godmorgon på er!
här har jag just vaknat, o tänkte faktiskt göra lite om min blogg igen.. aa verkar ju aldrig vara nöjd, men iaf
ska bara lägga mer tid på headern just nu
men annars sitter jag o lyssnar på One direction asså menar as snygga killar de finns i bandet i alla fall Zayn och Harry
men ja som sagt är nu då fast i deras låtar åh gash.. men ja ta ni o lyssna på What makes you beautiful, under tiden jag ändrar min blogg :)
så here it comes!!

graaahhh!!





Skype osv...

här sitter man på sofan o snackar med 3 söta, Isse, Simme o Farre på skype då
nå har man gulliga vänner när dem socialar sig med mig när inte jag själv har nå annat för mig nå joo men det är ungefär allt jag har o säga nu ska fortsätta o sociala med gullungarna så hörs vi mer sen senare elr imån :)
men än så länge night på er!!

Summer 2012

här har jga nu suttit nån vecka månad osv o funderat på vilken färg jag vill ha till sommaren o vilken jag över huvudtaget vågar, testa, nå kom fram iaf fram till att jag måste få blont o typ mörkt under, så det blir väll o börja med att slinga håret typ hela huvudet blonda slingor efter det kanske ännu en gång o då borde de nog gå, för menar har ju ändå inte så mörkt hår nu för tiden, sen blir det nog o skaffa blont o svart löshår då!! men före de måste jag få ett sommar jobb också!!
alltså ser min planering för sommaren ut så här då

1. Skaffa sommarjobb
2.färga håret (kanske före sommaren) 
3.skaffa löshår blont o svart eller mörkbrunt
4.shoppa som en galning
5. sola så man är fint brun i augusti när man drar tbx till skolan
6.hänga med mina girls!
7.kanske åka nånstans
8.jogga lite ute varje dag med hunden då o annars också, men hos pappa blire nog med Emmi ♥
9. bada


men nästan allt måste jag ha pengar till. Alltså är det ett MÅSTE o skaffa sommarjobb.
måste nog dra runt i stan o leta o fråga runt lite.

men typ tänkte slänga in en bild på håret jag typ vill ha.

så jävla snyggt asså!!!



Life's short. If you don't look around 
once in a while you might miss it.

här sitter jag på en helt vanlig tyska lektion, o känner mig helt off, ont i halsen o snorig inte kul..
har inte ens sovit nå bra under natten. :thumbdown:
men tur att det bara är då en lektion till sen drar jag nog hem o sover, o kanske senare till Kaisa om det går bra för dem o om jag får för Pappa o Halvmor ;P
men ja annars har jag väll inte så mycke o blogga om, vi kanske hörs senare idag
men tänkte faktiskt slänga in en söt bild på min älskling från instagram!

Don't let the past hold you back, 
you're missing the good stuff.

Asså menar vem vill inte?
det är ju fan en dröm kille!!

Some people make the world
 SPECIAL just by being in it.

Hejsan alla läsare jag är med i en tävling  där man kan vinna en goodiebag,
som nattisays har fixat,
och hon har samarbete med hennes vän Lariemar, och ja då skulle man lägga up hans musikvideo på bloggen så,
here it comes
OBS!! till inlägget hittar ni här!!


The hardest thing to do is watch the one you love, 
love somebody else.

joo hej nu ligger jag på min säng halv död.
Har så jävla ont i halsen o ingen lust o göra nått.
Så lyssnar bara på musik o tittar på en msa andra saker runt nätet som kläder osånt.
ska nog ta en tupplur o efter de då får jag hitta på nåt om inte annars då före men tror nog tar helst en tuplur
inget annat för mig ändå, äh men sa ju de redan nästan iaf med olika ord typ:D
nå men jag är fett trött, så inlägget blev helt åt helvete sry.
nu drar jag seeyah!!

Actions speak louder than words.

Har just kommit hem från skolan då. oså ligger jag här på min säng,
o väntar på att maten ska bli färdig,
plus att ser på en massa musik videor,
Fick sluta nåra min, tidigare idag,
för vi var då till biblan o lånade en bok som  skulle handla om kärlek o relationer..
..äh jag blir själv lite less på relationer nu, för allt har just gått åt helvete med killarna osv..
men här lär man ju nudå. så 
det är faktiskt rätt så kul nu o lära,
man kanske lär sig nå nytt, som klikar till då i hjärnat
men som sakt
på No- sex & samlevnad
Sv- kärlek böcker o typ sen kommer vi snacka o en massa
So- kommer vi typ jobba två motsattaköner o jobba tillsammans om typ hur det är o vara gift,
kär osv i andra religoner.
men så kommer de typ se ut dem senaste veckorna (:.. juste fuck this shit,
det är skit väder de snöar, var det inte nu de skulle komma sommar??
men iaf ska jag ta mig ett typ lur elr nå sen senare dans vi hörs :)
gPbe8z

You can only go as far as you push
.

vet ni vad som suger?
först av allt,  hmm vad ska jag börja med,

1.Okej vi börjar med att det suger o bo i små städer.
där alla känner varan, alla vet de som inte du själv vet om DIG SJÄLV!!
och alla Knullar varan, that's the moto.

2.Om ni gnäller över att nån tjej har tagit nåns ex så tänk på att ni också nångong tagit nåns ex.

3.Sen alla tjejer som tror att ni är nått, bedömmer även er själva. om ni bedömmer nån annan, För menar.
Ni sminkar säkert er o försöker vara fina bara för att ni vill känna er fina, men tänk dom som inte gör det, varför gå o bedömma dem då?

4. Många tjejer lever på killens vilkor, Men HEJ komigen, så ska det inte vara!!! att försöka vara nått framför en kille är inte bra, för du är inte personen du är om du är nån annan, plus att Fixa inte dig för killarna dem är inte värda dig om dem inte kan acceptera dig för den du är.

5. Sen vissa killar fattar inte meningen med förhållande, dem flesta brukar ta det som ett one night stand, o sen det finns ju undantag, o nu för tiden om ni kan tyda killarnas språk på nått sätt så är ni smarta så ser ni om det är en seriös eller en som är bara ute efter andra saker, därför tänker då jag själv ta ett paus med Relationer, o satsa på Skolan o hänga med vännerna plus annat.

6.Många blir mobbade i skolan, för att dem är bara sig själva, så ska det väll inte heller riktigt vara?
Det är så många som tror dem blir nått av att mobba en annan men det är inte sant, ni beter er bara som idioter, o ni kommer aldrig bli annat än den som en gång mobbat nån som inte egentligen gjort dig illa. Det kommer alltid stanna i mobbadens hjärta! o många tar ju livet av sig på grund av de, Men de ni egentligen borde göra är att stå för dig SJÄLV, stå för människan du är o som du själv skapar,  det är ingen annan som bestämmer, DET ÄR BARA DU mäniskan ska kunna vara den Personen, Den själv är inte den ni andra bedömmer henne/honnom vara.

7. Livet har upp å ner vägar, ibland är det bara enda man kan göra "see the fact", o leva med det man har just nu!!
kanske kommer det nån gång bli bättre men ingen kan göra nått åt saken, det är bara du som kan, oftast är det ju människan själv som skapar sitt livs väg. men ibland kan det vara så att den som egentligen försöker vara glad, snäll o vara en bra vän o hålla andra på bra humör, är då personen som egentligen är ensammast. som ingen bryr sig eller ens vill bry sig om, den som blivit sviken av sin familj, den som inte har en plats eller person o vända sig till.. då blir det oftast att man hamnar i "gropen" som man inte kommer ut från då nå mer, o då är allt förstört, o du ser ingen ut väg, det enda du ser är att ta livet av sig själv. men kom ihåg man ska försöka hur svärt det än är, Ska Försöka..
själv brukar jag försöka o ge nya chanser, men ibland är det inte ens värt. Men "keep on trying" det är det enda jag får höra. o jag gör det. alltid när mitt liv är upp o ner, jag försöker.

8. Jag kommer ihåg, nar man var liten, kunde man säga att den o den o den är min BÄSTA VÄN, men tiden går fort, o med åren du blir äldre kan den som var din bästa vän helt plötsligt vara bitchen som du hatar. eller den som bara helt plötsligt försvan,men man ser ju själv efter ett tag också vilka som är värda o färda på ditt liv o vilka som inte är
men riktiga vänner dem är svåra o hitta, vänner vänner kan man ha men riktiga vänner, är sånna som verkligen lyssnar, stöttar älskar o aldrig sårar, som te.x mina då Emma, Kaisa, Sarita o Josse, jag skulle aldrig kunna leva utan er!!
dem lysser upp min värd dem får mig känna att jag duger för den jag är, sånt kallar jag riktigt vänskap!!
sånna vänner ska man hålla om hårt. o aldrig nånsin släppa taget, aldrig!!

9. Framtiden då?
det är den du själv bestämmer, du lär dig om du vill bli nått. men om inte blir du nog en knarkare dealer, som aldrig är snall mot andra. men så ska det inte heller vara, kämpa för de du vill bli, ge inte upp för dina drömmar.
Du drömmer för att dina drömmar ska uppfullas. inte för att det bara är en dröm, kämpa ge inte up, du kommer bli nått!
det blir Vi ALLA!!

10. hater kommentarer, ni som skriver hater kommentarer, vad tror ni ni egentligen är?
jag säger vad ni är personer som vill trycka ner andra o deras självförtroende där har ni de. Stop it, o skaffa er ett liv.
att lägga hater kommentarer på personernas blogg anonymt är bara idiotiskt, o omoget!! försöker trycka ner andra medans ni själva är så perfecta, haha no shit, ingen är perfect äckligt sant!!

det blev ju ett väldigt, väldigt väldigt långt inlägg nu, men lite facta som vi satt o hade serious talk med Emma o Sarita här tidigare!!
men nu tar jag o chillar o tittar på nå film,
Lämna gärna en kommentar!! vad ni tycker om de här?


Good friends are hard to find, harder to leave, 
and impossible to forget.

Här sitter man med två av mina SexyBirds (Sarita&Emma)
o lyssnar på när Emsu sjunger då!! ;)
o här funderar man på o ansöka till modell jobb, bara för skojj :D
nå men idag blir det nog springa o träna lite efter vi vart till Rajala typ, men vi ser.
imån är det då Dans o ja vad annars, asså just nu har jag inte mycke o blogga om,
men tänke slängga in nån bild o vi hörs ju senare dåå :)

If love isn't a game, why are there so many players?

Goodevning!
idag har jag vart i Rajala med mina Poppis!!
var o köpte en tröja från gina då sen bikini från Seppälä,
sen nåra örhängen o en halsband då.
och bilden kommer nog imån. måste bara komma ihåg
kanske innan jag drar te skolan ja äh får se för liksom har ju kanske inte riktigt tid om inte jag vaknar då jätte tidigt, men bilden från instagram får faktiskt dyga nu. så drar jag mig till sängs hade så bra ni
ska nog själv somna till nån fin låt!! o känslan av när Emmi slickar mig på handen, man säger ju fett Normal syrra, nå that's why i love her, utan henne hade jag nog inte vart den jag är idag hehe ne men jaja nu.
Night Blogg världen!!

Don't cry over anyone who won't cry over you.

Nu sitter man här i en väldigt lång tråkig finska lektion..
o övertrött som fan.. man undrar ju vad denna dag kommer o ha för konstigheter.
men iaf har suttit o titta runt lite.. i nätet o träna på nån konstig test,
och ja min järna vill väll inte riktigt funka just nu när jag är så trött..
men ska försöka jobba så jag kan göra testen snart,
ni får önska mig lycka till..
och ja undra vad jag ska göra idag, kanske blir o dra till rajala en snabbis, om man hittar nå fint men först måste jag nog fara hem osv.. men får ju även se om nån följer med, men vi hörs ikväll då
Pusshej!!



Love starts with a smile, grows with a kiss, 
and ends with a tear.

Dagens på er, hur mår ni?
jag mår helt ok om inte man räknar med att fett hungrig o allt annat men ok är feelingen (:
ska väll snart äta, sen börja dra hemåt.. får se vad man hittar på sen då..
har tittat Iron Will en hundfilm.. ja men vem gissade inte de? :D
nå iaf den var ju fett bra ändå, men klart den var, handlade ju om Alaskan Malamutar, plus, Siberian o alaskan huskys :D
haha nå jaa, alla som känner mig är det hundar som gäller nu. är på nått sätt verkligen taggad till nästa vinter då man får dra ut o köra släde, med Ray oså kommer typ Harry te oss över vintern eller ja kanske längre också vem vet :)
nå men ..that's first next.. vinter då.
men nu har jag faktiskt inte så mycke o blogga om, ska väll dra o sola ännu snabbt osv :)
men nu ger jag mig av här,
vi hörs!!!


if i only could turn back the time..

Godmorgon!!
för mig känns det ju redan som dag liksom.. tyckte väll att det skulle bli rolig dag idag.. men hade väll fel..
först av allt inget är ju nånsin perfect, men hur kan du förvänta det av mig då?
men det är ju hursom helst "fredag den 13"
men det har inget med saker o ting göra just nu,
men ska inte gnälla om det nu.. men asså liksom tänkte ta upp lite saker här..
först av allt är det den här killen, lättare sagt min ex som först ville ha tbx mig? asså menar va fan.. jag tänker inte komma tbx lika lätt som förr menat (tänker inte komma tbx alls) u know, "never take back the one who has choose to lose u"..
nå iaf han var ju då också en av dem många playboyn som finns, usch!!
säger bara vi brudarna måste börja stå mer för oss själva...
inte leva på killarnas äckliga vilkor.. som att ids du älskling göra de te mig o de här.. o blahblahblah..
sen hej komigen NI som tror att "Vi KLÄR oss för KILLAR" haha no way..
för det första. vi tjejer klär oss fint för att känna oss fina själv. OKEJ?
inte för att bli om tyckt av nån löjlig kille som vill bara se mer av tjejen..
asså menar hur omoget?
ääh jag är väll bara väldigt sur just nu
men liksom.. komigen.. blir bara så less på allt o alla nu..
men kan säga att saknar även fett mycke mina girls!! :'(
en vecka utan dem känns som en evighet!!
om ni nu läser det så vet ni iaf att saknar er fett mycke osv.. ♥ 
nå iaf..

ska nog dra ut med sötnosen (Ray ) nu, sen chilla där med han vi kanske hörs senare.. får se!!
ska försöka pigga upp min dåliga dag..
nå at least har jag en av mina bästa vänner här som alltid finns med mig när jag är hos momi, 
det är ju oftast han som piggar upp mig först om jag inte har vännerna nära.. så nu är det min tur o pigga upp hans dag o sällskapa älsket!!

U GOT WHAT U DISERVE!! ;) 





sometimes u just need ur best friend, to make ur day worthless

ingen beskrivning bara en video!


i'm jealous at the angels, cuz they see you everyday...

Hej på er!! det var länge sen.
Detta händer ju inte så ofta att jag kan blogga hos momi..
nå joo men iaf min vecka har gått ganska fort framåt, eller tycker inte ni också det att veckan gått snabbt framåt? nå äsch men iaf.. jag har ju liksom typ varit bara ute.. med hunden.. ja förutom dagarna det regnat.
sen har jag varit till stan nå snabba svängar, och igår var man ju då till Läkaren eller där borta.. dem tog ju nå tester o sånt sen annars inte så mycke annat.. det blev väll bara mest prat.. nå sen imån blir det nog luleå.. o ja far ju väll ganska så tidigt på morgonen enligt vad mamma sagt iaf.. nå så det är idag bara o gå o lägga sig tidigt..nå sen annars vetja inte.
kommer väll  inte göra så värst mycke mer.. men kanske hälsa på hos en vän o sen bastun  så ser nog min dag ut, så vi får väll höras o kanske skriver nåt imån då men nu tänkte jag bjössa på en helt klart bra låt enligt mig iaf hade så bra ni nu :)


Baby u can tell me lies, but i at least know that the truth are ugly...

sista inlägget då innan jag drar förlåt för att ser helt dum ut i videon men vi hörs hade så bra (:


They say that good things take some time, but really great things happens in a blink of an eye.

hejhej har just vaknat o nu sitter jag här med emma ska käka pyttipanna fan vetj hur man skriver.. hah
nå sen blire o fa till pappa o efter de te mamma så ja vi hörs sen dåå :*
men kan va att jag inte kommer blogga nu på ett tag, kommer typ inte ha nät så det blir väll typ en veckas blogg paus elr nå... vi ser ju, men puss hörs, ska käka nu sen dra (:

Yes man video blogg. Chaaaaaa!!

jaaa joo nu körde jag första videobloggningen, blev ju jätte seriöst men så sjuk som jag kan de inte bli så seriöst :D


cuz you don't know the good things, from the bad!

nu ska jag faktiskt somna till denna låt, är det inte konstigt att hon är så bra på sjunga o är fan inte ens gammal, duktigt önskar jag själv också kunde.. nå men njut av låten (:
och jag önskar er en riktigt glad påsk, o Godnatt! (:

S(he) Be(lie)ve(d) and now S(he's) br(ok)en.



You once told me, that u'll never leave me.. i can't believe that i trusted that shit!!

Hejsan då har jag fixat en helt ny look till bloggen (:
vad tycks? :D
själv tycker jag det blev grå/rosa, nå helt okej :D


nå jåå annars, då.. ligger jag på sängen o chillar funderar på o gå ner o hämta min kebbabrulle o käka resten, som blev kvar på dagen, yumyum

hehe nå annars är det väll helt bra, förutom man tänker på killarna.. men det tänker jag inte göra, det blir så mycke nå jävla kill problem skriven ner här.
kanske jag borde skriva en bok?
så då är ju allt ner skrivet, kanske blir en bok?
nä men asså menar seriöst tror inte ni är så brydda om alla mina killproblem som kommer.. eller hur,
ja så nu tänker jag försöka, fixa till det så att det inte blir så mycke om äckligt, dåliga reklationer oså. 
men en sak till. nu jävlar tänker jag inte släppa nån kille så nära mig, du vet vissa av killarna
"don't know the good thing's from the bad" o btw blir bara lättare för mig o inte släppa nån som inte är seriös nära, right?
nå jåå oftast märker man.. hur killen är..men det säger jag bara nästa kille som kommer ivägen, får köra tester innan jag släpper han nära, haha fan vad skumt det här låter? eller?..

nå vi skiter i de nu.
blir kanske llite längre inlägg nu. 
än vanligt då.

alltså, om ni vill veta vad jag gjort idag, så börjar jag med att jag vaknade, chillade o satt på facebook, sen stack jag o hämta kebbab rulle med emmi.. och det som var roligt med det var att
jag tog en kebbabrulle utan lök,
Emmi tog en kebbabrulle utan pepperoni,
o min halv mor tog då en kebbabrulle med extra lök o pepperoni :D
haha hon dubblade ungefär sin kebbabrulle med dem vi inte ville ha med emmi..
nå jå sen kom jag hem åt chattade med människor. och nu sitter man här igen fram för datan.. nå nästa vecka kommer jag inte göra det alls, så.. whatever..
nå längtar faktiskt till imån, då kommer ju min älskade pappa hem(:
har ju liksom inte sett han på typ 3 veckor? trorja.. så saknar ju redan

men nu tänkte jag faktiskt slängga in min gamla o nya header sen nå andra bilder(:

Gamla header


Nya Header


vilken är bättre?

nå sen nå bilder från instagram





Fett kul o lära hockey killar dans :D

hahah herregud har ju fan glömt o skriva om lektionen vi skulle ha då för våran klass:D
haha säger bara hockey killar o dans hahah fett kul..
nå det var de.. som kan iaf om dem vill ;)

crying, and still keep on crying.

ni ska bara se den här, är jag för känslig eller ? men jag deppar :(
över de första o de andra.. nice life iknow bro!!

och den här då?
vad fan? :o

Sometimes love come univited and leaves without saying goodbye!!

här ligger man på sängen.. tråkigt som fan :(
o typ hungrig.. trorja..
lyssnar på låtar o tittar runt på bilder osånt.. fan vad man får bra inspiration bilder..
please i want to be famous.. fame i know that i want the fame.. haha njaae vet faktiskt inte vad jag just nu vill.. men vill iaf ha pengar så jag kan köpa en msa saker o kläder osv :D
nå jåå, sen vill jag ha nån fett het kille, hhihi vissa vet vem jag snackar om grauh!!(;(;
nå jåå skype är bra o ha, där gåre o snacka me sociala människor :D

Love life for every day witch goes by, no matter if it's a good or sad day.. but remember you only live once.

då är man hemma efter en timmes joggning, snart blire nog träna lite mer typ sit ups o sånt bara man årkar.
nå men tror iaf att kalorierna från kebbab rullen o godiset o allt annat jag mänkat idag får bort, nå vi får hoppas det iaf :D
nå jåå men jag tog ju en bild från joggrundan, fett stolt jag känner mig när jag kan fixa dem så fina (:
well den är tagen från min instagram så lite failad kanske för mobilens kamera är ju inte så stor men fin blev den nog iaf, tkr jag nå här har ni bilden, ja0 sen tänkte jag även fixa nytt header o bakgrund här senare (:
får se vi hörs puss!!

Unabel to stay, Unwilling to leave.

nå jåå här sitter jag kom just hem från o sett Titanic 3D, inte så stor skillnad men filmen är fortfarande lika känslorsam o bra som förut då :D men iaf nu är det avgjort (:
ja fick ju sällskap av dem finaste , fast fattades även en msa fina människor som gör mitt liv till himmelriket :DD
hahah lät de där typ dumt? :D
nå iaf..  nu sitter jag då här hemma, chattar med nå söta personer!!
nå jåå
men tror jag drar o sover.. ska då somna till nån av dem här fina låtarna :)
pussgonatt!! (:

if life is as short they say it is!!

Jag älskar komma till emma när hon gör mat till mig o en msa annat älskar Dig emma fett mycke, nå jåå därför kom jag då med en cola flaska till henne puss honey!! <3
du gör min dag till de vakraste.. för du vet du är det finaste jag vet det finaste jag vet..
plus ni andra som står mig nära men de här var helt klart owned till emma detta inlägg

trying to get home... but i don't want to.. fuck, this shit

Joo hej.. här sitter jag i skolan.......
o borde typ fa hem.... men vill inteeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
för dem är sjuka där o måste hålla mig typ frisk osv... så kan jag inte fara till mamma heller .......
vad fan ska jag göra :(
förlåt för skit inlägg.. men är fan lack.
nå bjössar på en bild från skoldagen idag dåå :D 

I know heaven must be beautiful right now, since it got you babe,

Dagens Fail XD
Joo för ett tag sen var vi o fixa disken, jaa o jag liksom stoppade 3 glasar på hyllan..
och det fanns en talrik på bordet som är under hyllan..
nå jå iaf vände jag mig om så hörde man alla tre glasar rasa o de bombade verkligen till.. för även talriket som var under gick sönder haha skills.. nå ja0 drar iväg o käkar hörs kanske senare om jag orkar lägga ut bilderna :)
pösshäjj!! (:
bjössar på denna låt


Life after you!!

Här har man då suttit ett tag, sen snackade man med en Sötis som tyvär är (hemlig) för tillfället.
nå sen har jag hittat en cool sak.. klicka här så kommer ni till länken..
nå ja vad annat gör jag?
jag sitter o tar ego pics.. ni vet that's my life? 
haha njee inte riktigt, nå vad ska jag ha för viktigt mer o säga?
juste!!!

jag var ju en snabb sväng till jala o rajala idag köpte ett par BH o sen sånadär lösfrans saker (:
tar bild senare o lägger in hade så bra tills de..
o tänkte bjössa på en bild jag tog här tidigare (:

P.S min knas kysser mig, jelly much? :D

i won't stop for nothin'

Godmorgon!!
här sitter jag på en Finska lektion..
jag tänkte kanske jag ska ta en snabb genomgång om helgen..
okej alltså har jag vart ute en msa var ute o sprang med hunden, sen har jag försökt lära han Hundutställning saker han måste kunna när vi drar iväg här sen senare i år eller nästa, får se nu, tror nog mest det blir nästa.
nå sen har vi annars vart ute o gått.. blev väll ungefär 10 kms promenad (fram o tillbaka).
men skönt var det i fint väder också
nå jåå sen har vi grillat, igår fick Ray då ta en dusch för de var ju då ett tag sen sist vi tvättade han så..
men den här gången gick det faktiskt väldigt fint.
men nu tänkte jag bjössa på nåra bilder från helgen..
hade så bra 





(Stackarn tvingad på bild :D)


Joo och på fredag var vi ju till golden flower..
men tyvär tog jag inte bild på min mat men efter rätten :D

RSS 2.0