I knew you were trouble, when you walked in, shame on me now..

Är det här nya Blue eller? :) 

iaf tycker jag att den är sjukt bra!! :) bättre än orginalet!
om jag ska vara helt ärlig!.
 

“The story of life is quicker than the wink of an eye, the story of love is hello and goodbye...until we meet again”

 
Såja... har just kommit hem, jobbat asset av mig.. nå nej inte helt men nästan, blev lite stressad där i kassan nå iaf.. imån blir det lucian och hujj asså det är samtidigt läskigt som det är spännande, men alltså betyder detta att jag drar till duschen snart, äter och går o lägger mig eftersom måste ju ändå upp 6 eller halv 6..
huj.. what a life.. what a press!!
nå iaf dagen har väll varit som den varit, alltså helt bra.. får ju se hur mårgon dagen blir.. trottsallt gick inte jorden heller under, även fast dem sa de IGEN.. orka skrämma människor.. nå iaf skulle det här bubliceras igår men fuck heller datan blev tagen.. nå jåå snart kommer det ett nytt inlägg ;) x

 

In My Dreams I Got A Plan ;)

TJoo hej, just nu chillar jag o väntar på att, maten blir färdig, eller iaf att baguetterna kommer ut från ungnen, så man får göra sin SubWay ;)

Men under tiden så tittar jag även på film då o då och så klart tittar på bloggar som handlar om dröm staden, jag nån dag kommer flytta till, de ska ni fan i mig få se ;)
Staden är ju ofc.. LONDON!! :')

nå joo, annars, är jag sjukt  nervös över Torsdagen, men ja vi får väll hoppas på det bästa, är ju lucian i våran skola o har då inte alls nån självförtroende så kommer nog skämma ut hela skolan eller, så kommer jag typ svimma o bränna upp mitt hår, nå jåå allt kan hända.. :/

iaf sen de är inte de enda jag har press över, andra är då, vad fan ska jag välja för gymnasie utbildning, funderat på Media, Musik och HV inriktning (frisör o make up)..  men har som ingen aning nå vi får ta o höras om de senare men.. nu ska jag nog ta o äta :)
 

i'll give u all my heart, so we can start it all over again

assåå gash hur snygg får man vara??
:o asså fattar inte britiska killar är alla typ så jävla heta o deras accent,
gosh bra exempel här nedan!! ;) 

 
 




if you're not planning to catch me, then let go!

så då har man fixat allt färdigt  och blev väll lite mer vintrig  osv, just nu sitter jag då bara här o chillar, o är i min jävla drömm värld.. herregud, borde nog sluta med de här.. oivoi.. nå alltså imån ska pappa o dem till London o lämnar mig kvar i jävla rövhålan här sry mitt ordspråk men seriöst, vill med :'(
nå jåå, farmor o dem är här då, imån blire jobb med Matilda osv, så jaja vi får väll se vad dagen har o bjuda på sig!
nå sak samma ska nog bara slänga in nån bild här osv, så tar vi och hörs!
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

If you’re pretending from the start like this, With a tight grip,

Godmorgon/ dag/ kväll? :D bloggen här!
som sagt ska försöka skärpa mig nu,
o just därför så tänkte jag berätta lite vad jag gjort osv :)
okej så jag har vart i skolan (Standard) -.-
och då på onsdag då.
beställde jag One Direction Take Me Home biljetterna
så nästa år blir det o se dem här på alla sätt UNDERBARA killarna..
Louis, Liam, Harry, Niall och Zayn♥ 
Tumblr_mecx2u3liy1ru1hcgo1_500_large

Kommer nog bli underbart och ännu att ens bästa vän följer med (Matilda),
fast de är ju klart att hon ska me vi ska härja runt sen,
och
på onsdagen där blir det o se boysen ^^
Taggar färdigt är ju bara 158 dagar kvar :D

men nu ska jag börja fixa min blogg till nytta så vi får ta och höras senare 
Puss:*

RSS 2.0