Sound, just like love

HejHej, här är jag o chillar,
med min mor o syskonen i bilen, har slutat skolan tidigare idag osv..
så nu är man bara på väg hem

fyfan en ny vecka, måndagar är väll oftast dem jobbigaste dagarna nå jo..
men asså egentligen har jag inte mke o skriva så slänger in nån bild på mig o min bror.


One Way Or Another

Joo så äre att jag pratar igen med Farre och Matilda,
du vet det är det här som kallas
"SKYPEDATETRIANGEL"
HAHA vad lustig jag var.. nej men
idag har jag vart hemma heladagen,
på morgonen jag vakna hade jag svin ont i huvudet,
men dit gick över som tur
 efter det har jag bara chillat hemma osv
hujj tur att det bara är en vecka kvar av skolan och sen äre Sportlov
sjukt nice, jag o Matilda ska nog dra o bowla eller nått liknande iaf måste vi göra nå kul 
det är bestämt

men nu tänkte jag bara slänga in



 
 

I'm tryna make you proud




 

I still look for your face in the crowd.

 

SENASTE:

1. Dryck: Varm oboy

2. Telefonsamtalet: mamma?
3. SMS: Matilda

4. Sång du lyssnade på: if you could se me now 

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: jo
7. Har någon varit otrogen mot dig: jo

8. Varit kär: nå hujja joo

9. Förlorat någon speciell person: aa

10. Varit deprimerad: ...

11. Varit så trött att du somnat sittandes: joo trore

 

 DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. finns många

13. ...

14. ...

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: aa

16. Fått ditt hjärta krossat: si o så

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha ja!

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: jaa tror faktiskt de.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Yes.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Aaa

21. Kysst en kompis: Kille? isåfall ja...

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ingen aning om vilka jag har på msn så...

23. Hur många barn vill du ha i framtiden:  2 kanske?

24. Har du några husdjur?: jooo

25. Vill du ändra ditt namn: Nja andra namn ja

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: chilla

27. Vilken tid vaknade du idag: Runt 1 halv 2

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Skypa med Farre :D

29. Någonting som du längtar till: One Directions concert med matilda i stockholm :)

 

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget 

32. Vad lyssnar du på just nu: If you could see me now - The Script

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: joo

34. Vad gör dig irriterad just nu: en massa, som jag inte ska ta upp här

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Janina mer får ni inte veta

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Lejon

39. Kille eller tjej: Tjej

40. Grundskola: Gränsskolan, men byter efter sommaren.

41. Gymnasie: Har inte kommit så långt ännu, men mest troligen midgårdsskolan

42. Högskola: ?

43. Hårfärg: honungsblond?

44. Långt eller kort: mellan

45. Längd: typ 1, 59 - 1,60

46. Vad gillar du gällande dig själv: inget..

47. Piercings: öron

48. Tattoos: Nä

49. Höger eller vänster: Högerhänt 

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: ingen än så länge... 

52. Piercing: öron

53. Tatueringen: Ingen

54. Bästa vän: Emma o Matilda 

55. Sporten du spelar: none

56. Husdjur: 2 hundar Ray och Max och 3 Katter

57. Vaccination du minns: svininfluenssa trorja

58. Konsert: tror Det var Lady Gaga.. men i år blire 1D :')

60. Alkohol du drack: pinia colada

 

JUST NU:

61. Äter du: Inget

62. Dricker du: inget

63. Är du på väg att: blogga?

64. Lyssnar du på: matilda och Farre när dem pratar på skypeeee

65. Väntar du på: inget?

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: vet inte kanske 1 eller 2

67. Vill du gifta dig: yea

68. Karriär i åtanke: Sångerska eller nått inom kändis karriär (skulle jag tro)

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen, men läpparna ska va kissable

70. Kramar eller pussar: båda

71. Kortare eller längre: Längre

72. Yngre eller äldre: Äldre, eller lika gammal.

73. Romantisk eller spontan: Båda

74. Snygg mage eller snygga armar: SNYGG MAGE! eller kanske båda nej vet int

75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar?

76. Känslig eller inte: jaadu..

77. Ragg eller förhållande: Förhållande.

78. Bråkstake eller tveksam: Både och en blandning kanske?

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: asså nä

80. Gjort något sjukt spontant:Har jag säkert.

81. Tappat glasögon eller linser: nej

82. Haft sex: nopp

83. Krossat någons hjärta: Joo :(

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ah...

85. Har du blivit arresterad: tror int de

86. Dissat någon: jo

87. Gråtit när någon dött: Jooo...

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Tyvärr så jo..

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Njae.. vad ska jag tro på? :o

90. Mirakel: Njae

91. Kärlek vid första ögonkastet: njae, tror nog inte det, (om man inte räknar med Harry Styles)

92. Himlen: nå så länge jag ser den

93. Tomten: Tomten är ju min far :o

94. Att kyssas på första dejten: Nå det beror ju helt enkelt på partnern.

95. Änglar: Joo.. :o känner till och med några :o

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Eheh...

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: NEJ!!!

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Jo om man verkligen älskar?

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Vännerna o Familjen typ

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: jaah 


Tears won’t last forever. Life only gets better ❤

Godkväll? Natt? :D
nå i alla fall, just nu sitter jag här o skypar med Forki och Matilda!! så ere

Idag har jag vart HEMMA HELA DAGEN... Usch vad jobbigt..
nå i alla fall så kom Matilda en sväng o hälsa på en sväng, inte länge, men ja litet tag i alla fall..
Bättre det än inget.
Nå sen har jag som bara suttit i vardagsrummet och dunkat musik.. 
(Vet Kul liv, extremt Kul)
nå jag har inte så mycket mer o säga.



Put your hand on a heart

Asså herregud,
lyssnar just nu på I'm Yours o säger bara fyfan vilka minnen jag får. saknar dem tiderna,
men japp alla växer upp osv, 
för hoppningsvis växer man med den man älskar osv
som te.x om man blir kär i en viss kille på high school oså träffar man inte personen efter de nå mer.. 
men nått år efter funkar det
själv tror jag att man kommer aldrig glömma den personen man verkligen gillade i high school.. det är min åsikt kommer sakna som fan dem tiderna ändå

förut trodde jag aldrig att det fanns så kallade "high school sweethearts" men Matilda ändrade min syn på det också för någon dag sen HAHA..
ibland är hon som min mor,
bara får mig inse saker.. haha nej men fyfan vad jag skumar just nu...
Hur mår ni idag?
jag mår faktiskt lite si o så.. vet inte hur jag ska må
eftersom fick diagnosen från läkarn osånt o det var inte precis nå bättre det heller,
men
"let's live everyday like it was ur last" :)
vetju aldrig när livet ger upp ...
men nej nu måste jag seriöst dra ner o äta hörs på natten kanske? ;D

If i lose myself tonight, it'd be by your side.

Dagens på er!
Har suttit här o fixat bloggen i sikt nu, är helt ok nöjd men blir o fixa mer sen.
men annars idag har det inte hänt så mycket varit i skolan gjort nationella i engelskan muntlig o ja..
det gick nog inte precis bra, fick blackout osv..

Men just nu lyssnar jag på OneRepublics nya låt "If I Lose Myself"
och tänke ta en tupplur så vi kan ju ta och höras senare, puss på er :)

i don't know how i got here, i knew it wouldn't be easy...

Hej på er nu har jag fixat lite igen,
här hade en annan blogg här ett tag för att förstörde först allt med den här bloggen,
men nu är det fixat, oså borde jag vara o sova just nu eftersom imorgon blire nationella.
i engelska så ska nog inte säga mer än i'm back o bjössar på en låt.
Jag lyssnat hela kväller på ja0 men nu gonatt på er!  



One Day i'll be gone!

HejHej, det var visst ett tag sen jag bloggat :D... det har inte gått så bra med det nu men har funderat på att byta blogg också.. nå vi lär se, har gjort en färdigt men den fuckade upp sig.. hursom helst idag har jag vart med Emma, Kaisa och Matilda, chillat hos emma färgat håret osv...
och just nu tänker jag börja se på en film Tagga Nationella prov imån fyfan.. usch!

nej men slänger in nån bild härå :)

OBS! glömde var till umeå här för någon vecka sen o kan väll bara säga att William är en jävla trevlig kille!! kommer kanske gå samma skola med han nästa år(:

jo och alla bilder är i stortsett från umeå ;)
 
 
 

 

RSS 2.0