I may not be around.. when ur back




What if that was a dream, was as real as it seems!

Godmorgon kan inte fatta hur jag är vaken redan.. o.O 

efter igår dagen, var ju ändå helt nice o var typ helt trött på kvällen 
var ute med en msa olika igår dårå.. sen senare cruisade jag runt med Johannes, Emma, & Ronja typ 4 h
sen kom man hem o chilla osv. :) men ska nog slänga in en bra låt hära då :) vi hörs! (:



Can I trust in you forever through this? I don't know how to stop, how to stop

Hej har just kommit hem, vart en skön dag!! ute med Emma o Ronja sen resten av  dagen med Emmam, Ricky och Jonte dårå!

nu ska jag nog dunka musik och läsa några sidor i boken som vi fick, sen kanske ta en tränings pass.. och imån får man väll springa lite på gympan, måste ju få bort de som syns man ätit under sommaren :D

just nu har jag ju jävligt ont i röven. efter går dagens elr var förgårdagens träning men i alla fall.. 

Saknar sjukt mycke Kaisa!! Hoppas hon kommer hem så fort som möjligt,
 
sen en annan sak är ju att  jag är jag sjukt irriterad på en massa andra saker!!... som man fått reda på o en massa bråk man har.. seriöst sånt skulle bara kunna dra åt helvetet! ..
nå slänger väll in nån bild o så ser vi om jag bloggar mer idag men annars hörs vi sen, pöss!

 
 
 
 
 

right back were we started ;)

Hej tänkte bara dra ett snabbt inlägg, har seriöst ingen ork o blogga nu.. men ska väll hitta på nu nått me emmi när de ändå är sista dagen av sommarlovet 2012 imån back to hell huj säger jag bara... men slänger någ in nån låt o drar o gör nå :) taggad till tisdag ja0 ;) x


Go Find Someone Else

Hej sötnosarna som läser min blogg hur går det för er?
för mig går det väll helt ok :D
snart ska min sötnos Emma komma hit så får vi väll dra ut o hitta på nå skojj!! nå är det bra för en gång skull att nån så söt gullunge kmr hit o är i den här lilla skit byn med mig :D
men som sagt just nu sitter jag bara o vänta på henne då :)
har funderat på o göra egna danssteg men har inte haft ork ännu.. :) umm asså har verkligen inget o blogga om nu så vi tar o hörs senare hade så bra pusshejj!! xx


skulle ju publiceras redan vid 5..

You take my hand, and you say you've changed But boy you know you're beggin' don't fool me Because to you it's just a game !

så nu borde de ha blivit fixad med blogglovin saken.. alltså troligen kommer jag fortsätta med mitt bloggande nu!!
för delvis varför jag inte hade ork var ju för att det var det där med inlägg skiten men  nu ska den vara fixad :)så hoppas den funkar!
 
btw bara för att jag var tvungen o tyckte om mössan var jag tvungen o köpa den från ranua trotsallt nå har jag använt den måste erkänna, o varför jag ville ha den är för att den är för gullig!! :D

 
 
 
 
 
ska nog ta o sova nu hörs nog mer imån :) xx hade så gött :)




you know it's just a little to late!

Hej på er!! sry för väldigt dåligt blogg uppdatering men har inte haft ork alls att blogga nu!!

Har väll vart mer på Twitter mer än vanligt och bloggandet har då blivit sjukt lite.. har inte blogga sen sist jag skrev att  jag skulle fixa inlägget o jo säger väll så här, försökte, ungefär en 30 min.. sen slutade jag antagligen har jag gjort fel i nån av inlägg kodmallerna.. så.. men ja. ska försöka fixa de här när jag har ork..
annars har jag vart hemma ute.. chillat osv!! 

var till Ranua för typ 1 eller 2 dagar sen.. jo ni vet har ingen vete om dagarna heller just nu..
oså har jag fått en till hund valp ja0 ;)

sen usch skolan då!! den börjar också om typ 1 vecka så säger väll bar huj helvete!! tbx dit blire sen då...
åhh.. orka.. men joo asså just nu är jag lite trött så det här blev inte heller nån världens bästa inlägg.
 
men ska nog checka om lite på de där med bloglovin inlägg sak skit som jag gjort nå fel ohitta koden.. sen ska jag slänga in här nån bild o får se när jag bloggar igen, hade så bra tills de :) xx
 
 

RSS 2.0