Send Me Away With The Words Of The Love Song...

Godmorgon bloggen!


Hur mår ni en sån här vacker dag?
själv sitter jag här på sängen o snackar med Petter :)
ska snart äta, sen blire nog bastun o fixa sig lite spooki kanske :D
näe.. men vet faktiskt inte, måste väll vara lite häxaktig idag för att ungarna har nån Halloween knatte disco, 
osv, 
får se om Emma kommer hit senare, men nu måste jag dra o äta sen ut o träna med RayBoy..
ja0 vi hörs spooky kväll på er ;) 
glöm inte träffa spöken idag ;) 

You only want what you can`t have. That ego turning Just too bad for you, that when you had me, Didn’t know what to do, game over. You lose.

Hej på alla mina bloggläsare de var ett tag sen jag sist blogga, men ska nog försöka börja om nu, när min data också är tillbaka, gud vad nöjd jag är :') 

nå har som inte skärpt mig alls med bloggandet men nu får jag försöka igen, eller så tar jag o raderar bloggen helt får se hur det blir :)
men kan säga det att en väldigt lång paus har det varit nu,  osv..

har väll hunnit göra sjukt mycket under denna tid, har haft prao vecka, chillat med vänner o umgåts, sen med en ryggit mysig vän ;) joo nå i alla fall ska nog bara slänga in en bild så får vi höras sen puss på er sötisar :)

 

RSS 2.0