U have thousend of things to do, but r u abel to make them come true, or will u give up?



 
Just some things of the 1000 others ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Du kom, Du vann, Du försvann..

Godmorgon!!
Har just vaknat.
Och sitter hemma med ungarna, 
funderar på att ta och äta lite...
får se vad jag hittar på idag annars..
Ska väll vara online i twitter ett tag nu o snacka me folk dära då!

Sen ska jag nog bara ta det lungt resten av dagen, känner mig ryggit sliten just nu...
kanske borde fixa lite.. men kommer nog sitta hemma iof hela dagen,
så det är väll lika o inte göra de :)
men tänkte slänga in en "Before I Die" sak om nå tag hade så bra tills de, hejjs :) ♥





Tomorrow is a mystery

Hej , idag har jag vart till läkaren en sväng o gjort nå blåstester ...
Sen kom jag hem sov åt  hjälpte mamma lite med städningen.. nu sitter jag då bara här o chillar :)

o säger bara har två ställen jag absolut måste åka till när jag blir 18 :)

dem är då så klart London, & Tomorrowland :)
nå ska nog inte säga så mke mer, ska slänga in nån bild på London o Tomorrowland.
som där är tagna från We ❤ It ...


TomorrowLand❤
 



 
London + UK! ❤




 
 
 
 

 
 
 

so u can have whatever you want, whatever you like

Har just kommit in, vart ute med lite folk, sen har jag också beställt min nya vinter jacka o nya uggs snacka om att jajg är taggad till att dem kommer :D 
sen under nästa vecka ska jag nog beställa nya byxor :)

tänkte ta o blogga nu en snabbis för måste ju som skärpa mig med det här.. eller så är det bara lägga ner bloggen... vill ju helst ändå blogga än.. nå jå är nog mer fast i twitter nu förtiden, men iaf imån måste jag till läkaren.. göra nå tester osv.. låter inte kul :(.. 
nå ska nog ta o länka den här låten som jag hörde idag då :)

Sen ska jag nog slänga in en bild på de jag beställt idag :) 



men nu ska jag försöka komma in på facebook de buggar som fan, så vi hörs puss :*
bilderna på de jag ska köpa kommer sen senare, typ när jag köpt dem hade så bra :) x


 

Gratis lösögonfransar

 
 


klick på bilden för att komma in på sidan, :)  
dem säljer löshår o lösögonfransar där, så för er som är intresserade.

sedan om du vill ha uppgifterna till att få lösögonfransar gratis 
Klickar du ------> HÄR  ...



Live while we're young

Hejhej sitter på en No lektion o orkar inte jobba ett skit men måste, o var faktiskt tvungen o skriva i bloggen för en gångs skull!!...
men ska nog bara slänga in nån bild o sen jobba kommer nåra bilder från svanstein som blev tagna under helgen ;) x

there comes a day when you realize turning the page, is the best feeling in the world!

tänkte även slänga in en skön bild så hörs :*

säger bara älskar hur de där kommer stämma!! :D



Tonight i'll be the best you ever had :)

Hej där har haft en sjukt skön helg hittills med Emma i Tervola plus nåra andra boyz då, igår var vi bara ute chilla galet hade kul som fan och tog de  bara lungt i grillstugan så träffade vi nå fylla serbiska gubbar.. dem var typ helt sjuka huhuh.. men jag 
ska ju då absolut fortsätta med min sköna helg med Matilda idag som hamnvakt osv :D

och jag vet att jag har varit sjukt dålig på att uppdatera bloggen nu.. men ska verkligen försöka bättre nu :D men tänkte kan väll slänga in nån bild från helgen osv :) 


mer bilder har jag tyvärr inte från kvällen..



RSS 2.0