No one gives a fuck about it, we might never meet again, kiss me like the world will end ;)

Godnatten på er har just kommit från hamnen och nu ska jag nog dra o sova.. låsa in mig i mitt egna värld där bara finns jag o musiken jag hör :D haah låter trevligt.. nej kanske inte.. men det är det skönaste som finns, man kommer in i en helt annan värld.. haha jo men.. kanske bäst jag går o sover, är trött men samtidigt hyper hörs nog imån sen kommer jag kanske inte höra av mig på ett tag igen .. sry peeps! :(
men vi ser :)

jmarievalesofficial:

there some weird ass people looking at me
there some weird ass people looking at me 

typ jag ibland.. kände mig bara träffad.. så var tvungen :D

nu gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0