you make me feel out of my element like i'm walking on broken glass.

hej på er!!!
har inte bloggat nu på ett för att har inte haft tillgång till nätet,
men nu hade jag, och på måndag kommer jag säkert blogga mer,
då jag far till pappa.
Men kan ju berätta att jag var ju till min morfar här med moster.
Sen så var vi med båten till någon liten ö där ute i havet :D,
jag träffade ju våran andra hund som nu för tiden bor hos morfar då,
snacka om att det var kul. Bilder kommer nog på måndag för har bilderna på min egen data :)
på måndag var jag ju med Sandra, Matilda,Emma, Kaisa, Sarita till Tivolit sen kom Josse med sin vän dit så var vi med dem ett tag där också.
och så vidare :D  
Bilderna därifrån kommer också sen på måndag
men annars har jag väll bara solat och tagit det lungt,
men nu ska jag nog hitta på något med lillebrossan under tiden mamma o dem är i stan :)
vi hörs cha0 :*
 
Tumblr_m7ct6egfgq1rbxgtno1_400_largeTumblr_m7f1vwzzp71qezqz9o1_500_largeTumblr_m7gji3c9o91rtj1evo1_400_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0