some things is impossible to changes ..

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen?- läppen
2. Vara seriös eller oseriös ?- haha typ dum fråga? 
3. Dricka grön eller röd mjölk?- röd
4. Brinna upp eller drunkna?- öhmm, drunka nog låter mindre smärtsamt!!
5. Umgås med din familj eller vänner?- vänner

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu?- Nej!!!!
2. Har du skolkat?- yes,
3. Varmt eller kallt?- öh, varmt
4. Soligt eller regn?- soligt så klart!
5. Fanta eller cola?- cola!
6. Är du nyttig av dig?- sometimes :)

OM MIG
1. Fullständigt namn?- forget it, u'll never know!
2. Vart bor du?- här
3. Hur många barn vill du ha?- ingen aning..
4. Vill du gifta dig?- ja när jag blir äldre, så kanske!
5. Favorit tid på dagen?- öö int vetja
6. Humör just nu?- irriterad, men samtidigt glad!
7. Sugen på just nu?- ingenting.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nope.
2. Sjungit?- jepp
3. Blivit kramad?- ja 
4. Känt dig fånig?- öö vete
5. Saknat någon?- ja.
6. Dansat galet?- joo :D
7. klippt håret?- nej
8. Gråtit?- neehep


GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång?- vet fan inte! :O
2. Har du en hund?- ja! min pöjke!!
3. Sover du helst ensam eller med någon?- öö ensam, kanske!! får mer plats
4. Tror du på spöken?- nå jo, mitt rum e typ busted i de!
5. Är du mörkrädd?- lite smått
6. Vem vill du ha just nu? - vännerna, de är de enda jag behöver!

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän?- joodå!
2. Är du ofta med dina vänner?- jaadå
3. Vad brukar ni hitta på?- allt galet! :)
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar?- jo!
5. Vem vet mest om dig?- typ Emma och Kaisa

 

OM DIG
1. Hur lång är du?- 158 nånting
2. Vart bor du?- fortfarande här!!
3. Är du nöjd med ditt rum? - nå är jag vell..
4. Vilken är din riktiga hårfärg?- blond eller brun!
7. Har du någon sjukdom?- inte vad jag vet?
8. Gillar du skolan?- F**ck heller!
9. Hur svarar du i telefonen?- beror på vem som ringer!
1. Åt du senast?- pizza
2. Drack du senast?- pomac
3. Har du på fötterna?- mina gulliga leopard tofflor
4. Lyssnar du på just nu? - ------>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0