sometimes, i wish there were no tomorrow..

jahap ibland misstar man ju vissa som en gång betydde väldigt mycke, o efter det finns det inget o göra nå mer, ungefär det enda som finns kvar är askan o minne, ibland önskar jag bara att jag kunde vända tillbaka tiden.. morgondagen kommer o sanningen piskar på, jag kommer aldrig lära mig, vet inte vart jag ska gå tårarna tar övertag o lyckan bara försvinner,försöker skratta bort det, och vill inte visa hur jag känner, hut tankarna dödar o smärtan bara bränner.. orden som knivar o hygger i mitt bröst, .. just nu känns mitt liv bara ett tidsfördriv.. ibland har jag lust o bara ta mig bort från denna fucked up tid!! men just nu måste jag bara acceptera de som hänt o låta de gå!! trotts allt kommer inte gå bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0