and she will be loved!!

Godmorgon!!
här sitter jag på Finska timmen, med Kaisuliini, Josse och Affe (:
jag bloggade inte igår, för jag han inte eller ja hade typ fullt uppe..
men tänkte berätta kort om igår dagen,
så den började med att jag vaknade for o köpte nudlar o lite godis,
sen for vi med familjen till hamnen o körde skoter o chilla där ett tag medans dem andra pimplade osv.
efter det kom vi hem, gjorde lite mat oså ringde Fanny, så stack jag till henne, o där mönkade vi lite godis o drog ut på isen o körde skoter med en sån där luft madrass där bak fett kul det var...
o nu sitter man då bara i skolan o chillar... får se vad dagen har o bjuda på idag (:
pöss!!! 
(1) Forever young

Kommentarer
Postat av: one of your cousins <3

I miss the old Janina , you are changed as a person very much and you ignore my sms and when i write to you on skype , i really miss the old one <3 , and i really want you to know that you are a very important person for me hope we meet soon , so it's pity that u ignore me<3



- I'm not so good at writing english <3

2012-03-26 @ 14:01:51
Postat av: bara en random läsare

läste den härs flickans blogg för gillade den men nu är hon helt som en ny människa.. Skriver bara om med vilka personer hon är osv.. åsså who cares ? hoppas hon börjar skriva igen så som i förut (:

2012-03-26 @ 19:53:58
Postat av: en random läsare

hahahaa i love comments jeah värkar ju så när man måste radera kommentarer !

2012-03-26 @ 20:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0