have a broken heart is not easy, but i really try, for everyday, witch goes by, but still i'm not strong enough.

Fan vad saknaden ska ta i..
vem bestämmer vilka som får lycka o vilka inte.. asså jag orkar inte längre,
att ha ett hjärta fyllt med sorg, är för mycke just nu.
jag vet inte om jag klarar av det.. allt känns så jävla hopplöst.. ibland önskar jag bara att jag finns i nån helt annan värld.. elr om jag ens i entligen är menat o finnas nånstans.. 
men det säger väll alla sönder rivna hjärtan?
sen en sak jag inte fattar det har gått över en vecka jag har inte kommit över, 
men att man bara kan sluta älska nån sådär?
är det verkligen så livet går vidare?
menar varför ljuga om att älska när man inte menar det?
Därför har jag bestämmt att inte släppa nån nära mig innan jag fattar hur seriös personen är..
beroende på när Last day is here..
för min del kan den vara när som helst, 
mitt hjärta är ju inte precis 100% frisk ändå,
för först får man veta att kanske måste opereras efter det jag har haft i de osv,
så svårt  har dem senaste tiderna vart, 
så kommer det här också, att jag fick mig känna trygg o älskad, men plötsligt vänder det
och 
jag får mig känna oälskad efter att man ids ens säga jag älskar inte dig..
så säga ÄLSKA är ett stort misstag, ifall man inte menar det.
säg bara om du verkligen älskar, o lyssna till dit hjärta för den vet bäst...
men se så
ska dra o sova Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tess

sjukt fin!!

2012-03-14 @ 20:48:36
URL: http://tbrodin.blogg.se/
Postat av: Janzzuh

Aww, tackaar (:

2012-03-14 @ 22:37:26
URL: http://loveisjustaword.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0