i thought baby you were done cuz for a while you can't barely look at me!!

asså det är sjukt hur fort bara nån liten sak kan gör mig så känslig nu för tiden.
går typ inte kontrolera min känslor just nu :/ nå måste ta livet som de kommer o fortsätta så länge det är meningen.. antar jag liksom.. nåh, hmm.. asså jag önskar faktiskt att jag var med min lille syrra nu asså (Emmi)
saknar henne redan som fan:'(
nå måste iaf ta o snacka med henne sen när hon loggar in på face osv (':
hihi nå får ju åt minstånen ha kul med henne nästa vecka hoppas jag,
hmm har ni nånsin bakat kladdkaka med vit chocklad  
funderar på o pröva de? vågar man?
hihi tänkte föreslå emmi lite saker till nästa vecka, får se om det blir av
men först tänkte ju fråga.. om vi typ testar o baka den dära vitchocklad kladdkakan..
sen typ dra o titta Titanic 3D, måste fan vara rätt häftigt i 3D (:
ja joo o sen typ kankse nå leimat eller nåt liknande det har jag tänkt mig, o typ nån  mänki kväll sen dåå!!
nå hoppas hon nu läser det om jag inte får fast henne på nåt annat sätt (:
jaja vi hör om ett tag igen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0