Nowhere To Go, I’m Already Inside You Know No One’ll Love Ya Like I Love Ya Cause Love Is A Suicide

11 saker jag tycker om
1-  Mina vänner & Familj
2 - Dotaa!!
3-  Music
4 - Fest
5 -shoppaa! fan ja
6 - Ben & Jerry's
7 - Dansa
8 - skuma runt
9 - blogga
10 - gå på bio
11- snygga killar ;););)

10 saker jag tycker mindre om
1 - Matten o Prov..
2 -  när nåt jag försöker göra, inte funkar.. då blir det dampmode!
3 -  Människor som är fett omogna!!
4 -  bli lämnad.. av en man verkligen tycker om
5 - spindlar.. ormar.. sniglar småkryp.. eyww
6 -  Hus som det ser ut o spöka i.. läskiga ställen
7 - mat som inte går o äta, te.x skolmat!!! ärtsoppa osv.. :P
8 - Bad i skolan
9 -  redovisa någon uppgift framför klassen.
10- små städer där alla vet allt om alla..

8 bloggar jag läser
1 - Vänners!!
2 - isabelles.nu
3 - kissies.se
4 - Kenzas.se
5 - Keela.se
6 - Fokis
7 - och en massa andra..
8 - orkade inte skriva två till :D

7 saker jag vill göra i framtiden
1 - Festa i ett stort Las Vegas fest, hellyeah!!
2 - Bo i en större stad
3 - shoppa som en galning
4 - gå på nån sjukt bra concert och köra släde med en msa malamutar som tex min sötis!!
5 - ha fixat allt som jag velat, en tatuering, navel pierca, långt hår, spraytan, perfect kropp o en msa annat (:
6 - äga en IPHONE o IPAD
7 -  o göra en msa saker innan jag dör!!
6 böcker jag tycker om
1 -tycker inte om böcker
2 - hatar böcker..
3 -  tycker inte om böcker
4 - hatar böcker
5-tycker inte om böcker
6 -hatar böcker

5 saker jag är rädd för
1 - Småkryp
2 - att va högt uppe, o rädd att ramla ner.
3 - mödare och pedofiler...
4 - gå ute själv, när det är mörkt... men då brukar jag även köra min ninja styel ;D
5 - att nån som bettyder mycket för mig ska dö

4 ord som beskriver mig
1 - störd.
2 - skum
3 - pratglad
4 - självsäker, snäll o helt random :D


3 saker jag ser fram emot
1 - SOMMAREN 2012!!! tagg fan!!
2 - när jag får körkort o blir 18 bast
3 - o allt jag alltid velat göra!!

2 snygga män
1 - En hemlig ;)
3 - haha nej men vet inte, hemliga (;

3 bra låt
1-Like A Boy - Ciara, Lady Gaga - second time around
2- T.I Whatever you like
3- o en massa andra (:

Nu ska jag dra o käka nåt sen blire börja fixa sig färdig för att gå till sängs ;)
puss <3


Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmmmiiiiiii

6 böcker jag tycker om

1 -tycker inte om böcker

2 - hatar böcker..

3 - tycker inte om böcker

4 - hatar böcker

5-tycker inte om böcker

6 -hatar böcker

haha hmm copycat;)<3

2012-03-28 @ 07:30:28
URL: http://emiliakyyroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0