Think like a man

godmorgon!, dag kanske!..
haha jag käänner mig så här jätte bra elr vad kan man säga..
lite itdigar epå morgonen så hade pappa försökt väka mig.. o jag var sådär halvt vaken,
men..jag var ändå inte vaken, så iaf var han o kittla mig under fötterna, men jag hade bara känt av det, o jag tänkte faktiskt att det var massage.
haha men om jag hade vart kittlig där. hade det kanske inte vart så himmla bra,
hade ju kunnat råka sparka han i näsan elr nå..
nå iaf sen lite senare på morgonen, så skrek min halvmor att nåt hade hänt. till yogurterna.
men kommer inte ihåg vad, nå så var jag igen sådär halvtvaken.
så drömmde jag att Emmi sprang till mitt rum, o kom o sov bredvid mig,
och sa att: det var inte jag!!
Janina satte sig på dem, asså man undrar ju i vilken värld jag var då i!
nå men iaf.. det var min morgon.
Just  nu Ligger jag då.
här på sängen, o dunkar en massa musik,
ska snart städa lite sen blir det nog o duscha,
efter det vet jag faktiskt inte, har just ätit,
pappa var ju o hämta lite chinamat. (nam)
kanske blir o hämta våra Ben & Jerry's från Emmis
Farmor o Farfar, sen ta ett Ghost Whispierer maraton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0