you can go where ever you like

Joo hej asså nu har jag tagit o acceptera typ nåra kommentarer, o jag fattar inte, varför gnäller så många på att jag förändrats?
om ni vill veta varför mina uppdateringar vart så dåliga osv. är svaret att jag verkligen bara vart tvungen o skriva nåt.. på bloggen, asså jag kan ju låta bli det också men vill ju försöka med nåt iaf.. just nu har jag verkligen i stort sett inte nå intresse efter allt som hänt här dem närmaste veckorna o för varje dag som går försöker jag ju bli starkare med livet just nu, men hörni jag lovar ska försöka bättre, för eran skull.. men..men ha inte så stora förväntningar. 


nå ville ta upp det där, men
ja nu sitter jag här i skolan, slutade just, nu blir det bara och vänta på bussen.
sen är det fara hem, busa lite med Ray
och säkert käka nå, kanske ut senare på kvälle, nej vetu har faktiskt inga planer för dagen..
men det där är ju liksom tänkt så då, nå hade så bra o hoppas ni mår bra iaf!! (:
tänkte bjuda på nån bild här då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0