You won't get the best of me, I don't play.

Fan jag är så jävla sur på vissa personer. först lossas dem fatta allt, o man säger allt.. men fan det gör dem inte... asså man ska fan aldrig lita på nån..
dem enda jag litar på är mina närmaste vänner,
o familjen.. 
måste livet vara så jävla hopplöst, asså jag bryr mig fan inte ett skit om vad ni tänker om mig, 
men vet att jag själv har rätt. o vet vad som är sant o inte.
så keep on
try to play with me.. cause i know youre a player

and 

Players gonna play,
But i F*****g hate this game..

okej? för er som inte fattat..
hahah kankse lite damppig inlägg förlåt men blir bara så sur ibland, och då måste jag få ut det nånstans..
ber om ursäkt. men ni som inte vill läsa behöver ju inte..
hoppas ni har en bra dag 
Love is the slowest form of suicide. pics
puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0