And even if I never forget you baby Tonight I'm gonna let your memory baby Go, always said I know

jaja, här är jag igen, på en gammal vanlig tyska lektion..
som är ganska onödigt val jag valde i 6:an.. liksoom hadde lika gärna vart bättre om jag tog Spanksa.. elr nån annan, men whatever, done what done.
igår kom jag hem till mamma så jah no blogging. nu då! om inte jag hinner i skolan ja0..
jag tog en titt på veckans väder, o ser ju liksom ut att kommer bli fint väder. ;)
på helgen har jag nog Konfrimation fest?
kallas det så?
iaf tar jag konffan då..
jah förra onsdag till söndag var det ju läger,
och gissa om man vart trött efter det, själv var man ju först färdig med provet.. Skräll ;)
ääh men nöjd är man ju.. fast alla klarade ju den endå så de e ju bra. trodde faktiskt den skulle vara värre än vad den var..
hmm efter söndag har jag inte riktigt bloggat pga.. hadde fyllt uppe kvällen, o igår sov jag typ heladagen efter skolan + att hade ändå inte kunnablogga beacuse är hos Momi
men nu ska jag spendera lite tid til att snacka med Miskoo på skype typ, jah vi hörs
hade så bra Puss! ♥
joo juste bjössar på den här låten också

Kommentarer
Postat av: Jessica

är det du som fixar bloggen själv :) ?

2012-05-25 @ 08:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0