Tänker på dem dagarna vi hade!!

jah godkväll/natt på er, det här blir nog sista inlägget innan jag drar på läger..
så just nu chillar jag hos Kaisa.
idag slutade vi skolan lite tidigare änn vanligt, o så drog jag hem o sov då, sen drog jag till Kaisa och därefter en snabb sväng till Ica.. och nu ska jag nog börja dra mig mot sängen.
hmm, vad annat.. ömm kommer nog lägga bilder där bort ifrån sen när jag kommer hem o hinner.
juste.. glömmde nästan, jag har ju en helt ny design på bloggen nu, o all tack går till Kaisa som fixade den till mig :)
men ja nu måste jag seriöst dra Cha0

bjössar på instagrambild spam..
o Fonky Fresh - Gamla Tider.



Btw ni som har instagram följ mig!! ;)
name: Janzzuh



OBS!! omg vad gamla bilder jag hitta hihi var bara tvungen o lägga ut :D


oså fanns det mer, men skit i dem, alla ska inte ut
men nu måste jag sova gonatt!! take care.. osv..
vi hörs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0