One in a million

Hejsan, förlåt för dåligt uppdatering, men har bara inte haft nå ork, 
förra veckan hadde vi ju lov, osv gjorde faktiskt inte nå mke då,
förutom på måndag då jag var ute, o de var faktiskt sjukt mysig dag, o typ torsdag var jag till matilda, sen hände det inte nå mke alls,
nu under veckan har jag vart i skolan på mån o tis.. eftersom.. råkade slå huvudet i nå jävla vasst järn sak osv.. så iaf fic jag ett lite djupare sår/hål som var lite halft infekterad... så var till akuten igår, eftersom hade ju lite feber och sjukt ont i huvudet just pga att hadde slått huvudet osv...:D
men idag har jag bara typ haft ont i huvudet lite smått men annars bara tagit det lungt o såret ser tydligen betydligt mke bättre ut också.. nå iaf fattar inte hur ett mega litet sår kan få så mke kaos... haha... hujja
men nu tänkte jag ta o lyssna på gamla låtar jag har på datan o rensa lite, så vi får höras då (:

OBS!! 26 dagar kvar tills jag o Tillan drar till stockholm TAGGAD SOM FAN.. nå vi hörs :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0