Remember my name.

Hejsan alla söta människor!! det är Fredag igen, i helg händer det nog inge speci, eller beror lite på.. får ju se
Om jag sku ut så då maybeh..
nå i alla fall drygt 3 veckor kvar tills jag o Matilda drar till stockholm, o menar seriöst kommer ju va bäst dära, träffa en msa nytt folk elr nytt o nytt men hur som helst, och shoppa typ en msa + att se killarna live. 
haha min instagram kommer nog vara full proppad där borta, men herregud vad vi ska ha det mysigt!
är bara så sjukt taggad att det är de enda jag tänker på just nu!..
åh men ska de inte bli kul med sommar föresten?
aah tänkte väll, hujja jag bara taggar allt, skolavslutningen, sommaren, stockholms resan asså precis allt, Man får väll bara hoppas att sommaren blir ett bra minne.

en sak jag ogillar sjukt mke, är att hur kmr de bli efter när skolan börjar igen, ifall man flyttar till umeå, kmr man träffa alla så sällan, och kontakten kmr mest troligen brytas med dem mesta, vilket jag inte vill.
men måste ju ibland hur som helst tänka på mig själv och min framtid.

men det som är säkert är att saknaden över sina gamla klasskompisar, och andra vänner här osv kmr va enorrrrmmmmm...
can't even imagen it.
men får väll hoppas att kontakten hålls med dem flesta åt minst

nå har inte så mke egentligen o säga nu, vi får ta och höras!




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0