Sometimes when it rains, it reminds me that I'm alone, cold and there have been better times.

Godkväll tänkte börja mitt inlägg med att har vart mega stressad heladagen... och ärligt talat orkar inte snart, man vill bara ge upp ibland..
men hursom helst känner mig kraslig också och ååh det är så jävla jobbig känsla... hatar o vara sjuk..
nå hursom helst.. min dag började med att drog till skolan... hadde nationella i engelska, sen hade vi typ en timmes rast, nå efter det, var det hyffsat chill skol dag. när jag kom hem skulle vi fixa mitt pass.. men nej det gick inte eftersom är finsk medborgare nå väll.. blir o dra te polisstationen till finska sidan imån me papsen..
men de var inte allt... jag måste ha den nästa tisdag förfan.. så nu kostar det extra och sen var jag tvungen o fota mig också idag så är typ mega sliten på mitt pass kort och allt.. hujja blir bara irriterad när jag tänker på allt nu... så vi tar o hörs, ska väll se  nå film osv... sen ser man vad som händer under veckan, tja0 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0