Tonight i'm getting over you

Hej på er! min resa inför stockholm närmar sig och är ju bara sjukt taggad på det just nu!!
Kommer få hem en ny valp kanske osv... :)

Idag då, har jag vart på en hundutställniing med min sötnos!! Och Ray van ju då hela saken oså vare första gången är sjukt stolt över det, eftersom det var första gången också :)
sedan var jag en sväng till pappa i stan, och kom hem till mamma och bara chillat efter det då.. men nu känner jag mig lite smått kraslig så får väll ta o dricka nått varmt och försöka hålla mig frisk.
Men hursom helst annars har min helg inte vart nå speci... 

och får se hur det blir härdan efter då
men än så länge ska jag slänga in bilder från idag :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0