there's a place for everyone,

nu är det faktiskt så att Ulrik är sjukt snygg :O det var bara det jag ville börja med, just nu chillar jag på min säng, tänkte tvätta ansiktet packa lite osv.. och imorgon börjar skolan.. usch vad jobbigt.. på ett sätt önskar man att det var sommarlov o efter de börjar man i umeå.. men på ett sätt inte eftersom det är klart om man kommit in till midgårds så klart man kommer sakna alla här.. och det kommer ju vara sjukt hur mycket skulle jag tro.. nå men noga om det, imorgon bitti far jag till mor. osv så bloggandet kommer nog vara snålare nästa vecka men vi lär se, nu ska jag tvätta ansiktet vilket jag nu i en timme vart på väg o göra så vi hörs senaree, Hejjråå!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0