I’m talking 'bout, security codes on everything

Tjuu på er, asså igår dagen gick ju redan för 8 min sen men.. hursom helst så länge jag inte hunnit sova är det ännu april för mig, när jag vaknar äre först maj yo ;)
Nej men idag har jag först bara tagit det lungt och ätit god mat, sen drog jag ut me Emma och Pontus så drog Emma då. 
så umgicks jag me pontus så träffades vi på många trevliga människor te.x Isse, Smme, Tobbe osv..

imorgon blire o grilla och mer vetja faktiskt inte, finns inga speciella planer än då.. men snart ska jag nog lägga mig, är så sjukt trött.. att hujja... oså måste jag vila eftersom är förskyld, så ska nog bara gå o lägga mig nu se nån bra film o  krypa in i min sköna täcke och bara sova, så vi höres gonatt sötisar! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0